måndag 1 april 2013

Sommarklänning med stjärnor

En av mina personliga favoriter i Lill-Fias sommargarderob förra året var en kortärmad volangklänning i en ganska enkel men ändå rolig, lite annorlunda modell. Du hittar den i det här inlägget. Klänningen är ganska vid i modellen - även upptill - och trots att förra årets klänning var storlek 98 så passar den fortfarande vilket känns jätteroligt.

Eftersom jag gillar modellen och Lill-Fia behöver fylla på garderoben en aning inför sommaren så bestämde jag mig för att sy en till klänning i samma modell, fast i storleken större. Stjärntyget kommer från Liandlo och är ett av mina inköp under Syfestivalen i Älvsjö i februari.



1 kommentar:

  1. Vilken härlig klänningsmodell! Jag tror till och med att jag har detta nummer av ottobre så den måste jag testa!

    SvaraRadera